Driver du til daglig en virksomhed, hvor det er vigtigt, at dit logo bliver set og genkendt, og at det eksponeres for flest mulige visninger i hverdagen, så må du ganske enkelt ikke gå glip af de fordele, som firmatøj byder på.

Alle firmaer ønsker naturligvis at blive brandet på bedst mulig vis til færrest mulige penge. Derfor kan det være en rigtig god idé at se firmatøj som værende en investering i sit eget brand.

Det er dog vigtigt, at firmatøjet bliver lavet korrekt. Det betyder, at kvaliteten skal være i orden, og at motiverne samt budskabet sidder lige i skabet. Du kan se her, hvordan en professionel virksomhed, der arbejder med firmatøj, hjælper mange hundrede firmaer hver eneste måned.

Indhold

Tænk på kvaliteten

Når dine ansatte skal gå rundt i det tøj, der repræsenterer dit firma, så er det naturligvis vigtigt, at kvaliteten er i top. Det gælder både selve stoffet, som tøjet er lavet af såvel som det tryk eller brodering, som der skal laves på tøjet.

Går man på kompromis med kvaliteten, så går det både ud over dine ansattes komfort, og det vil endvidere kunne ses fra lang afstand, at tøjet er af lav kvalitet. Firmaer vil ofte ikke associeres med dårlig kvalitet, og vi anbefaler derfor altid at gå efter firmatøj af højeste kvalitet.

Motivet er vigtigt

Det er selvfølgelig alfa og omega, at du får printet dit logo på firmatøjet. Det kan dog ofte ikke stå alene. Medmindre du driver en større virksomhed inden for din branche, hvor kendskabsgraden er høj, så vil det ikke hjælpe det store, hvis det udelukkende er dit logo, der er printet på eksempelvis en t-shirt eller polo. Der bliver nødt til at stå lidt om, hvad I laver, samt hvorfor kunder skal vælge netop jer i fremtiden.

Derfor er det vigtigt, at du tænker over, hvad der kunne være motivet på firmatøjet. Det kan være alt fra illustrationer til sjove ordspil, som giver kunderne en idé om, hvem I er. En god idé er at alliere sig med en grafiker, som kan illustrere dine tanker.