Pukka te er blevet én af danskernes favoritter. Man forstår også godt hvorfor. Pukka har rigtig mange forskellige varianter inden for te, og også noget for enhver smag. De formår at lave en te, der på ingen måde smager syntetisk, men i stedet frisk, ægte og lækker. På Helsemagasinet Helseboost har de udvalgt fem forskellige varianter, som vi vil komme ind på i dette indlæg på designtop.

Indhold

Når vinteren rammer

Når vinteren rammer, bliver der ofte også drukket mere te. Som nævnt indledningsvist, har Helseboost testet 5 forskellige Pukka te. Varianterne er som følger: Cleanse, Three Licorice, Vanilla Chai, Peppermint Licorice og Night Time.

Ovenstående henvender sig til en bred målgruppe. Flere af disse varianter, har vundet priser for deres smag, hvilket naturligvis giver dem en international anerkendelse. Teen fra Pukka ligger også i den lidt højere ende i forhold til pris, men ønsker man lidt ekstra, er det helt bestemt pengene værd.

Ofte kan man også finde teen til kampagnepriser i helsekostforretninger og lignende.

Te er sundt

Te er sundt. Det hjælper på fordøjelsen, også har disse ”night-time” teer en helt fantastisk effekt på søvnen. De beroligende ingredienser kan komme rigtig mange til gode. Det er ikke en hemmelighed at søvnbesvær rammer rigtig mange år. Dels på grund af stress, dels på grund af dårlige vaner og rutiner.

En god rutine, kan blandt andet være at drikke en kop ”night-time” te en time før nattesøvn, samtidig med man undgår skærme – såsom tv, computer eller telefon. Disse to simple værktøjer, kan for mange faktisk ændre en dårlig nattesøvn, til en god. Det er simpelt, men samtidig også ekstremt svært at overholde.

Døjer du med dårlig nattesøvn, kan du selv prøve at teste ovenstående, og forhåbentlig vil du kunne mærke en positiv effekt.

Prøv selv Pukka

Du kan selv prøve varianterne fra Pukka, men du skal nok lige tage dig lidt tid til at komme igennem dem alle sammen. Det er primært helsekostforretningerne der forhandler dem herhjemme i øjeblikket, hvoraf mange dem også giver mulighed for mix&match, som betyder at du kan blande en kasse selv med blot én af hver variant. Det er en god måde at lade forbrugerne smage teen på, men samtidig også uden at skulle købe hele 20 breve, uden måske bryde sig om den enkelte variant.